Sa rezultatom 37 bodova od ukupnih 373 na crash-testovima EuroNCAP, Novi Mégane je najsigurniji automobil koji je ikad testirala ova nezavisna organizacija, u svim kategorijama zajedno4. Jedini proizvođač automobila koji je 11 puta osvojio najveću ocjenu od 5 zvezica, Renault je sigurnost učinio prioritetom. Struktura s programiranim deformisanjem Novog Mégana upija energiju u slučaju sudara kako bi se na najbolji način sačuvao integritet kabine i život putnika. Materijali i čelik izuzetno visoke elastičnosti garantuju najveći potencijal apsorpcije i širenja kinetičke energije. Ova globalna kontrola deformisanja omogućava smanjenje negativne akceleracije koja djeluje na putnike, a u kombinaciji sa Renaultovim sistemom zaštite treće generacije (SRP3) garantuje vrlo visok nivo zaštite.
Sistem SRP3 Novog Mégana uzima u obzir snagu sudara i oblik tijela putnika u vozilu. On kombinuje dvostruke zatezače sigurnosnih pojaseva na prednjim sjedištima i zatezače na zadnjim bočnim sjedištima (koji ograničavaju pomicanje tijela prema napred smeštanjem kopče sigurnosnog pojasa u nivo tijela i karlice), limitator zatezne sile na svim mjestima (koji smanjuje pritisak koji vrši sigurnosni pojas na tijelo putnika) i prilagodljive vazdušne jastuke iz dva dijela (koji se napušu do potrebnog nivoa i amortizuju silu sudara). Sistem SRP3 pruža najbolju moguću zaštitu od fenomena uranjanja, odnosno od isklizavanja karlice ispod donjeg dijela sigurnosnog pojasa, što je uzrok brojnih povreda abdomena koje su ponekad vrlo teške prilikom sudara.
Bočni sudar je vodeći uzrok smrtnosti u gradu (1/3 nesreća), i zbog toga mu je posvjećenja velika pažnja sa ciljem postizanja optimalnih rezultata. Dvostruki senzori bočnog sudara uvedeni u Laguni III za polovinu skraćuju vreme aktiviranja bočnih vazdušnih jastuka. U kombinaciji sa novom generacijom mnogo većih vazdušnih zavjesa, ova inovacija za 30% povećava zaštitu glave putnika. Još jedna prednost ovog sistema je do tri puta veći pritisak vazdušnih jastuka za tijelo i karlicu na područje karlice - izloženije i otpornije - u poređenju sa područjem tijela.
Novi Méganovi nasloni za glavu, čije šipke za držanje mogu skliznuti u naslon za glavu a ne više u gornji dio naslona, jamče veću zaštitu vratne kičme u slučaju sudara od pozadi. Više ne predstavljaju kruti element u naslonu sjedišta. Sjedište je zaobljeno i bez armature te omogućava leđima 'uranjanje' (pomak za 60 mm) u slučaju sudara i stoga smanjuje pokret glave/trupa.
Prednji kraj Nove Mégana Berline takođe je iskoristio nova tehnička rješenja s ciljem povećanja zaštite pješaka u slučaju sudara5. Odbojnik je doživeo promjene u pogledu čvrstine i širine za zaštitu donjih ekstremiteta (upijanje energije na nivou tibije i koljena). Poklopac motora i njegova okolina (krila, zglob poklopca motora, dizajn unutrašnjeg dijela poklopca) posebno su obrađeni sa ciljem sposobnosti upijanja energije sudara).
Sigurnost djece predstavlja posebnu temu. Renault joj posvećuje posebna istraživanja s istim nivoom zahtjevnosti kao i za podešavanje sistema za sigurnost odraslih osoba. Sa ocjenom od 4 zvjezdice od mogućih 5 na testu Enfant EuroNCAP, Novi Mégane je među najboljima u zaštiti djece. Pričvrsna mjesta Isofix na zadnjim bočnim sjedištima omogućuju jednostavno i potpuno sigurno postavljanje dječjih sjedišta i podizača Isofix.
Novi Mégane također raspolaže opremom koja pomaže vozaču da predvidi rizike na putu:
Njegova bi-xenon svjetla koja prate krivine sa rotirajućim kratkim svjetlima u zavisnosti od ugla upravljača povećavaju sigurnost u noćnoj vožnji jer poboljšavaju vidljivost reljefa puta i naglašavaju bočno osvjetljenje.
U pogledu aktivne sigurnosti Novi Mégane Berline je serijski opremljen sistemom ABS sa elektronskim razdelnikom kočione sile i sistemom AFU (pomoć pri naglom kočenju). Ovim sistemima, u zavisnosti od verzije, priključuje ESC (Electronic Stability Control) sa funkcijom kontrole podupravljanja (CSV) za suočavanje s teškim ili nepredviđenim situacijama u vožnji.
Kao i za cijelu svoju gamu Renault temelji svoj pristup na akcidentologiji i realnoj sigurnosti kako bi ponudio proizvode prilagođene realnim situacijama u saobraćaju. To znači da je prioritet na najefikasnijim tehnologijama za sprječavanje svakog rizika od nesreće, ispravljanje neočekivanih situacija u vožnji i zaštitu putnika u slučaju sudara.
Renault i sigurnost: globalni pristup koji se temelji na 4 odrednice
Renault zasniva svoj postupak na akcidentologiji i realnoj sigurnosti kako bi ponudio proizvode prilagođene stvarnim situacijama na putu, što znači da se prioritet daje najefikasnijim tehnologijama za sprečavanje svake opasnosti od nesreće, ispravljanje neočekivanih situacija u vožnji i zaštitu putnika u slučaju udara. Renault se tokom godina nametnuo kao referenca u pogledu automobilske sigurnosti, a o tome svjedoče i postignuti rezultati: